11. maja 2017, z današnje perspektive v nekoliko drugačnih časih, je začel storitve ponujati navidezni operater mobilne telefonije Hofer Telekom, skrajšano HoT. Pet let kasneje se lahko pohvali z več kot 125 tisoč uporabniki, tem in novim pa ob obletnici zvišuje zakupljene količine gigabajtov.
To je doslej peto zvišanje, povprečno torej HoT ponudbo izboljša enkrat na leto. Osnovni trije paketi še naprej ostajajo poimenovani enako – MINI, MAXI in EXTRA – in tudi njihove cene so še vedno 6,99 evrov, 9,99 evrov in 14,99 evrov. V Hofer Telekomu nikoli ne pozabijo poudariti zaveze, da ne bodo dražili, ki jo bo v zdajšnjih razmerah verjetno še težje izpolnjevati kot doslej. Po novem paketi vsebujejo 6, 80 in 150 GB, medtem ko so na trg prišli s količinami 1 GB – 20 GB – 50 GB. Vmes so se spremenile tudi količine minut, pri najnižjem paketu s 1000 na 1500 minut, pri ostalih dveh pa s 3000 min na neomejene. Kasneje so dodali še zgolj podatkovna paketa, najprej GIGA, ki zdaj dobiva »povišico« na 300 GB, in nato GIGA mini, ta po novem vsebuje 30 GB. Tako izgledajo spremembe v tabeli:
Paket | Stara količina | Nova količina | Količina v EU | Cena (za 30 dni) |
EXTRA | 100 GB | 150 GB | 7 GB | 14,99 € |
MAXI | 60 GB | 80 GB | 5 GB | 9,99 € |
MINI | 5 GB | 6 GB | 3 GB | 6,99 € |
GIGA | 200 GB | 300 GB | / | 14,99 € |
GIGA mini | 20 GB | 30 GB | / | 6,99 € |
Direktorica Hofer Telekoma Eva Aljančič je ob tem poudarila: »Naša ponudba že vse od začetka izhaja iz predpostavke, da bo v prihodnje še več vsebin in aplikacij, do katerih bodo uporabniki želeli dostopati kjerkoli in kadar koli. Za to seveda potrebujejo nenehno povezavo s spletom in zadostno količino prenosa podatkov, da jim o tem sploh ni treba razmišljati.«

V Hofer Telekomu izpostavljajo še, da ostajajo »edini v celoti digitalen operater v Sloveniji.« Resda so kartice SIM in kuponi za dobroimetje na voljo v trgovinah Hofer, toda vse z povezavi s samo storitvijo uporabniki urejajo v aplikaciji na telefonu ali prek spletnega vmesnika (ta ima nekoliko več smisla za poslovne uporabnike), če se jim kaj zalomi, še s pomočjo klicnega centra, za katerega trdijo, da povprečno odgovori na klic v 16 s. Paketi sicer še naprej ostajajo predplačniški in glede tega v Hofer Telekomu ne pripravljajo sprememb, prav tako ne glede vnaprej določenih zneskov polnitev. Edina novost glede plačevanja, ki so jo dodali, je povezava z bančnim računom za poslovne uporabnike.
Omenjenih 125 tisoč uporabnikov pomeni malce manj kot 5-odstotni tržni delež v mobilni telefoniji v Sloveniji. V času, ko smo približno pol leta pred začetkom njegovega delovanja (morda celo prvi) uvodoma pisali o prihajajočem novem operaterju, mu je le malokateri od naših sogovornikov iz panoge pripisoval možnosti, da doseže desetino zdajšnjega števila uporabnikov. Četudi se je rast upočasnila, Eva Aljančič pričakuje, da se bo še nadaljevala. »Tudi na račun novosti, s katerimi bomo sledili sodobnim digitalnim trendom.«
- SPREGLEDANO Firefly: Res škoda, da so nam blagovolili samo eno sezono
- Dacia Spring ima zdaj kar sto »konjev,« a ni za nas
- Samsung in Telekom Slovenije že 18 let podpirata Združenje Europa Donna Slovenija
- Lynk & Co 02: Povej pošteno, ti zaradi njega zaigra srce?
- NEDELJSKI NASVET: Nostalgija nas vedno zavaja, ne podlegajte ji
Brez komentarjev