Kitajski izdelovalec telefonov Honor se po treh letih samostojnosti prebija med vodilne, ne zgolj na domačem, temveč tudi na tujih trgih. Med drugim že snuje vstop na borzo s prvo ponudbo delnic (IPO) in želi narekovati razvoj modelov s prepogljivimi zasloni ter tehnologij osredotočenih na uporabnika.
Znamka Honor je po podatkih analitskega podjetja Counterpoint Research s 3-odstotnim tržnim deležem na petem mestu v Evropi in je bila v tretjem četrtletju edina, ki je dosegla rast. Bliža se znamki Realme (4-odstotni tržni delež) na četrtem mestu in nasploh prevzema kupce tudi ostalim znamkam iz koncerna BBK (Oppo, Vivo, Oneplus). Daleč spredaj so sicer Xiaomi na tretjem mestu (22 odstotkov trga), Apple na drugem (24 odstotkov) in vodilni Samsung (32 odstotkov). Na Kitajskem se sicer dogaja precejšnja fluktuacija po četrtletjih, odvisno od tega, kateri modeli telefonov so v posameznem obdobju aktualni, toda Honor se že nekaj časa uvršča med prve tri ali občasno celo povsem na vrh. Zagotovo se pri tem pozna, da je imelo podjetje močno tehnološko zapuščino nekdanjega lastnika, od katerega pa se zdaj vse bolj odmika.
Med nedavnimi novostmi je največ zanimanja kupcev požel Magic V2 s prepogljivim zaslonom, ki v Slovenijo po uradnih napovedih prihaja po novem letu.

Na nedavnem dogodku Fortune Global Forum 2023 v Abu Dabiju je v razpravi o prihodnosti pametnih naprav Ray Guo iz omenjenega podjetja napovedal, da »so preklopne naprave so tik pred tem, da postanejo običajne, umetna inteligenca na napravah utira pot transformativni dobi, tehnologije, osredotočene na človeka, kot je tehnologija zaslona za udobje oči pa izboljšujejo izkušnje interakcije med človekom in napravo.«
Kot je med razpravo izpostavil znani poznavalec področja Ben Wood iz analitskega podjetja CCS Insight, so preklopne naprave na podobni točki kot v avtomobilizmu električna vozila. Najnovejši podatki kažejo, da je na Kitajskem več kot 64 odstotkov uporabnikov pametnih telefonov višjega cenovnega razreda odprtih za prehod na preklopne telefone. Ti so čedalje bolj zanimivi tudi v poslovnih okoljih, saj so za tovrstno uporabo s svojimi notranjimi zasloni (tisti, prepogljivi po višini) zelo primerni in lahko v mnogih situacijah nadomeščajo prenosne računalnike. Modeli, kakršen je Magic V2, tudi dokazujejo, da lahko niso nič debelejši od klasičnih telefonov višjega cenovnega razreda.
Nekatere lastnosti preklopnih naprav še niso povsem preizkušene, predvsem dolgoročna vzdržljivost zaslona in tečaja, pa tudi baterij, saj obdobje množične uporabe preprosto še ni dovolj dolgo. Omenjenega so v laboratorijih preizkušali tako, da zdrži vsaj 400 tisoč pregibov. Na kitajskem trgu ima Magic V2 ta čas 25-odstotni tržni delež v svojem razredu, Honor pa je nedavno izdelal milijonti preklopni telefon. Prihodnje leto bodo po napovedih Guoa in Daniela Wanga v pogovorih z mediji ob robu omenjenega foruma predstavili še preklopni telefon s pregibanjem po širini (»flip«), kakršnega doslej niso imeli v ponudbi, in ta bo zanesljivo zanimiv še za kakšno drugo ciljno skupino in za tiste, ki čakajo na večjo pestrost ponudbe v tej kategoriji, sploh na trgih, kot je Slovenija, kjer prevladuje en sam proizvajalec.
Honor je tudi že potrdil, da bo naslednji paradni telefon klasične zasnove Magic6 (Pro) imel procesor Qualcomm Snapdragon 8 tretje generacije in po njegovi zaslugi jezikovni model z umetno inteligenco, ki teče na sami napravi. Pričakujemo lahko še kakšno izboljšavo pri zaslonu OLED, saj ti postajajo vedno svetlejši, vse večji poudarek pa dajejo tudi na frekvenci zatemnitve – s tem dosegajo želeno svetlost –, ki bi utegnila še preseči zdajšnjih 3840 Hz, kar je najvišja vrednost v panogi. Magic6 bodo sicer za Evropo predstavili na sejmu MWC v Barceloni konec februarja 2024.
Naslovna fotografija: Fortune Global Forum
Brez komentarjev