Po podatkih analitskega podjetja Counterpoint Research so v letošnjem tretjem četrtletju televizorji mini LED po prodaji prehiteli televizorje OLED. Prva četverica proizvajalcev je po tržnih deležih dokaj izenačena, v višjem cenovnem razredu pa se je na drugem mestu močno utrdil Hisense, ki bi lahko prihodnje leto že prevzel primat.
V primerjavi z lanskim tretjem četrtletjem je Hisense svoj delež v zgornjem delu trga, med »premijskimi« televizorji zvišal s 14 na 24 odstotkov, in tako zaostaja le še šest odstotnih točk za prvim mestom, ki ga zaseda korejski Samsung. Sledijo TCL (17 odstotkov), LG (16 odstotkov) in drugi (skupaj 13 odstotkov). V tem segmentu se torej za kupce borijo pretežno štiri znamke, med njimi je Hisense aktiven tako s klasičnimi modeli kot s cenovno dostopnimi laserskimi televizorji (kombinacija projektorja in namenskega, točno po gabaritih nameščenega platna), vse preostale so pretežno opazovalci.
Nasploh je prodaja globalno lepo zrasla, za kar 11 odstotkov glede na enako lansko obdobje, in dosegla 62 milijonov enot. Samsung je še vedno ostal v vodstvu, Hisense pa je vnovič tesno prehitel TCL za drugo mesto, pri čemer je prodajo glede na lani povečal za 19 odstotkov. Lim Soo-jung iz Counterpoint Research je rezultate komentiral z besedami, da proizvajalci z novimi, izboljšanimi modelih večjih dimenzij premamijo vse več kupcev, ki si želijo vsebine gledati na kar največjem zaslonu. K temu seveda pripomore tudi dobra izbira ustreznih naslovov v knjižnicah pretočnih storitev, kot tudi vse bolj izpopolnjena grafična podoba video iger.
Tako so televizorji višjega cenovnega razreda dosegli zgodovinsko, 51-odstotno medletno rast, medtem ko se je prodaja modelov s tehnologijo mini LED, ta se iz srednjega razreda širi tako v višjega, med najbolj napredne in po prikazu navdušujoče modele, kot tudi v nižjega, povečala za kar 102 odstotka in je prvič doslej po številu prodanih enot prehitela televizorje z zasloni OLED. »Kitajske znamke so bile že doslej vodilne pri televizorjih s klasičnimi zasloni LCD, zdaj pa se vse bolj osredotočajo še na zgornji del trga in nove tehnologije, s čimer izboljšujejo svojo paleto in tudi dobičke, širijo prisotnost v vseh regijah in krepijo svoje znamke,« je izpostavil analitik Lee Je-hyeok.
![](https://tehnozvezdje.si/wp-content/uploads/HisenseWukong.jpg)
Hisense je tudi vodilni proizvajalec v razredu nad stotimi palci (oz. dvema metroma in pol) diagonale. Te imajo radi tako filmoljubci kot v zadnjem času vse bolj tudi igričarji, saj so najnovejši modeli posebej prilagojeni za uporabo z igralnimi konzolami in igričarskimi PC-ji. Od tod tudi kampanja ob splovitvi igre Black Myth: Wukong, ene največjih letošnjih igričarskih uspešnic.
* Vsebino smo pripravili v sodelovanju s podjetjem Hisense.
Brez komentarjev