Hisense Gorenje zavzel kranjski Big bang
Matjaž Ropret 2. februarja 2024 ob 17:06

Različni »kotički« tega ali onega proizvajalca v trgovinah z zabavno elektroniko in belo tehniko niso nič novega, znamki Hisense in Gorenje pa sta v kranjskem Big bangu šli s tem konceptom še malce dlje.

V omenjeni trgovini so, takoj za vhodom na desni, da ga ni mogoče zgrešiti, vzpostavili »Hisense Gorenje UAU kotiček,« ki se razteza na 150 m2 površine. Najbolj izpostavljeni so običajni televizorji, za vogalom je predstavitev t. i. laserskega televizorja (projektorja na kratko razdaljo z namenskim platnom na steni) in klasičnega projektorja, v drugo smer pa sledijo sesalniki, bela tehnika in še nekateri gospodinjski pripomočki.

»Kupec v takih prostorih blagovno znamko doživlja na drugačen način, preslika se v domače okolje,« je ob odprtju poudaril direktor prodaje v podjetju Big Bang Slovenije Miha Drganec. Za trgovca so tovrstni kotički kajpak tudi priložnost za dodatni zaslužek, saj prostora posameznim znamkam ne oddajo zastonj.

Direktorica Gorenje GSI Maruška Hasler je prav tako izpostavila, da lahko tu potencialnim kupcem predstavijo širšo ponudbo izdelkov v bolj prijetnem okolju.

Avtor Matjaž Ropret
mm
Matjaž že več kot desetletje in pol novinarsko pokriva tehnološki svet. Najprej na Radiu Slovenija, nato je na Delu od začetka leta 2009 do jeseni 2016 urejal redno tedensko prilogo Infoteh in pripadajočo rubriko na spletni strani. Zdaj je urednik Tehnozvezdja in hkrati glavni avtor na tej strani. Uporablja tiste naprave, ki se mu zdijo tehnološko dovolj napredne, uporabne in narejene z vsaj nekaj sloga, ne glede na znamko, operacijski sistem, platformo in ostale religiozne razloge.
Matjaž Ropret - prispevki
Brez komentarjev

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja