Različni »kotički« tega ali onega proizvajalca v trgovinah z zabavno elektroniko in belo tehniko niso nič novega, znamki Hisense in Gorenje pa sta v kranjskem Big bangu šli s tem konceptom še malce dlje.
V omenjeni trgovini so, takoj za vhodom na desni, da ga ni mogoče zgrešiti, vzpostavili »Hisense Gorenje UAU kotiček,« ki se razteza na 150 m2 površine. Najbolj izpostavljeni so običajni televizorji, za vogalom je predstavitev t. i. laserskega televizorja (projektorja na kratko razdaljo z namenskim platnom na steni) in klasičnega projektorja, v drugo smer pa sledijo sesalniki, bela tehnika in še nekateri gospodinjski pripomočki.

»Kupec v takih prostorih blagovno znamko doživlja na drugačen način, preslika se v domače okolje,« je ob odprtju poudaril direktor prodaje v podjetju Big Bang Slovenije Miha Drganec. Za trgovca so tovrstni kotički kajpak tudi priložnost za dodatni zaslužek, saj prostora posameznim znamkam ne oddajo zastonj.
Direktorica Gorenje GSI Maruška Hasler je prav tako izpostavila, da lahko tu potencialnim kupcem predstavijo širšo ponudbo izdelkov v bolj prijetnem okolju.

- SPREGLEDANO Firefly: Res škoda, da so nam blagovolili samo eno sezono

- Dacia Spring ima zdaj kar sto »konjev,« a ni za nas

- Samsung in Telekom Slovenije že 18 let podpirata Združenje Europa Donna Slovenija

- Lynk & Co 02: Povej pošteno, ti zaradi njega zaigra srce?

- NEDELJSKI NASVET: Nostalgija nas vedno zavaja, ne podlegajte ji




Brez komentarjev