Forza Horizon 5 je skupaj z novimi izzivi prihrumela na Playstation 5
Matjaž Ropret 1. maja 2025 ob 09:40

Microsoft je izdal priljubljeno dirkašno igro Forza Horizon 5 še za »konkurenčno« konzolo PS5. Hkrati je v igri na voljo nova vsebina Horizon Realms z nabiranjem točk za spretnost.

Doslej sta obe glavni okolji imeli vsaka svojo »paradno« igro za navdušence nad hitrimi avtomobili, iz ene in druge »hišne« razvijalske ekipe. Sonyjev Playstation se lahko pohvali s serijo Gran Turismo, Microsoftov Xbox pa s franšizo Forza (ta se deli na »rekreacijski« Horizon in nekoliko bolj resno dirkaški Motorsport). Toda Microsoft se je pred časom odločil, da nima smisla držati igre samo na svoji konzoli in PC-jih, saj je verjetno tudi na drugi strani priložnost za dodatni zaslužek.

Tako je zdaj Forza Horizon 5 na voljo tudi v Sonyjevi trgovini za konzolo Playstation 5. Kot drugod lahko igričarji izbirajo med tremi različicami – Standard (69,99 evrov), Deluxe (89,99 €) in Premium (99,99 €), slednji prinašata več vozil, stez in še česa. In kot na Xbox-u serije X je mogoče izbirati med dvema načinoma delovanja. Quality zagotavlja najlepšo grafično podobo, vendar je omejen na 30 sličic na sekundo (seveda v razločljivosti 4K), Performance pa žrtvuje nekaj podrobnosti in učinkov pri grafiki za doseganje 60 sličic na sekundo.

Namesto razdelka Horizon Festival je zdaj tu Horizon Realms (»področja«). Ta uvaja dvanajst »edinstvenih okolij, vključno z enajstimi priljubljenimi lokacijami oboževalcev, ki so bile prej omejene na določen čas v prejšnjih posodobitvah Evolving World, in novi Stadion Track.« Ta področja je mogoče prevoziti v prostem načinu ali v načinu spretnosti (angl. Skills), ki prinaša točke in dodatne nagrade. Tri leta in pol po izidu te igre jo tako Microsoft še naprej poskuša ohranjati svežo, kdaj bi lahko pričakovali kakšno nadaljevanje serije, pa za zdaj ni informacij.

Avtor Matjaž Ropret
mm
Matjaž že več kot desetletje in pol novinarsko pokriva tehnološki svet. Najprej na Radiu Slovenija, nato je na Delu od začetka leta 2009 do jeseni 2016 urejal redno tedensko prilogo Infoteh in pripadajočo rubriko na spletni strani. Zdaj je urednik Tehnozvezdja in hkrati glavni avtor na tej strani. Uporablja tiste naprave, ki se mu zdijo tehnološko dovolj napredne, uporabne in narejene z vsaj nekaj sloga, ne glede na znamko, operacijski sistem, platformo in ostale religiozne razloge.
Matjaž Ropret - prispevki
1 komentar
  • Kaj pa ravnokar predčasen blow Codemaster/EA z WRC franšizo…? Pa ravno dobro se je začelo in obetalo, da bo lahko samo še boljše. In so ugasnili. V 20+ letih izkušenj-razen Angležev- nihče drug ne zna delati spodobnih reli iger.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja