Ta vikend se z dirko v Bahrajnu (19. marca ob 16h) začenja nova sezona svetovnega prvenstva Formule 1. Obsegala bo rekordnih 23 dirk vse do konca novembra, navdušenci pa so jo še posebej težko čakali zaradi novih pravil, ki pomenijo precej drugačne dirkalnike, potencialno bolj zgoščeno konkurenco, premešana razmerja moči tako na vrhu kot v sredini ter iz vikenda v vikend, in nenazadnje lažje sledenje bolidom spredaj (in s tem več akcije na stezi), kar je bil tudi eden glavnih povodov za spremembe.
Neposredni prenosi bodo tudi letos na programih Sportklub z enako komentatorsko zasedbo, ki jo sestavljajo Aljaž Golčer, Andraž Zupančič, Klemen Grilc in Simon Jazbec. Večinoma bodo prenosi na programu SK HD (oz. SK), dirke bodo znova tudi v razločljivosti 4K na kanalu SK 4K. Prosti treningi in kvalifikacije ostajajo »zgolj« s sliko HD.
Glede razširjenosti Sportkluba se ni nič spremenilo, od velike »četverice« operaterjev ima tega ponudnika v sheme vključenega Telemach, saj gre v obeh primerih za podjetji iz Skupine United. Za zdaj ni indicev, da bi se glede vračanja Sportkluba k drugim operaterjem (ki imajo v shemah programe Arena Sport) kaj dogajalo. Tako ostaja dejstvo, da morajo gledalci, ki so naročniki A1, T-2 ali Telekoma Slovenije oz. sploh sprejemajo televizijski signal kako drugače, najti drug vir za spremljanje formule 1.
Poleg morebitnega »lovljenja« tujih televizijskih programov, po možnosti nekje, kjer niso zatemnjeni, tako še naprej glavna možnost ostaja naročniška pretočna storitev F1 TV Pro. Naročnina z vključenimi prenosi dirk, med katerimi je mogoče preklapljati med različnimi kamerami, tudi v posameznih bolidih, še naprej stane 65 evrov na leto ali osem evrov na mesec, odvisno za katero možnost se odločiš. Od konca lanske sezone je aplikacija na voljo tudi za platforme Apple TV, Fire TV in Google TV, torej je mogoče gledati neposredno na televizorju, če ne drugače, z uporabo zunanjega predvajalnika.
Korporacija Liberty Media, ki upravlja s Formulo 1 kot dogodkom, uvaja tudi nove prijeme za večjo »televizičnost« prenosov. Tako so za letošnjo sezono prenovili grafiko, že na prvih prostih treningih pa so prikazovali razlike med dirkalniki posameznih ekip, denimo glede sprednjega krilca, razvpitih stranic (angl. sidepods) ali rešitev hlajenja motorja, kamere so namestili dirkačem na čelade, že prej so začeli za grafični prikaz uporabljati varnostni lok pred dirkači, več je tudi hitrostnih in drugih primerjav, so pa bile vsaj prvi dan nekatere informacije nezanesljive, denimo tista o trenutno nameščenih pnevmatikah.
Za navdušence torej več kot dovolj razlogov za spremljanje in če sodimo po začetnih treningih, se obeta vznemirljivo prvenstvo. Tako zaradi večje konkurence za mesta pri vrhu in med dobitniki točk, kako bo z razburljivostjo samega dirkanja bomo videli šele jutri, kot tudi zaradi potencialnega konca prevlade ene ekipe, ki se vleče že od uvedbe hibridnih motorjev l. 2014. Čeprav jo utegne zamenjati druga, tista, ki je prevladovala v prvih štirih letih prejšnjega desetletja.
Naslovna fotografija: Red Bull
- Ksenomorf ponovno dobil mogočno NASPROTNICO?
- Iz Prage še dostopna pametna ura in slušalke ter zelo zanimivi bateriji
- Peterica novih telefonov serije Xiaomi Redmi Note 14 od dobrih 200 do 500 evrov (#video)
- Mastercard s prevzemom Recorded Future še odločneje v kibernetsko varnost
- ASUS Zenbook A14: Tako lahek, da se ga boste (skoraj) bali uporabljati
Brez komentarjev