Korporacija Disney je napovedala obsežne spremembe pri pretočniku Disney+, ki bi jih za Slovenijo lahko povzeli z eno besedo – podražitev –, a drugod bo precej več novega v strukturi ponudbe, najbrž pa manj v sami vsebinski plati. Kakšna bo ta prihodnje leto v luči stavke scenaristov in zdaj tudi igralcev v Hollywoodu, je vprašljivo.
V ZDA, na domačem trgu, je Disney že lani uvedel cenejšo naročnino, pri kateri pa vsebino prekinjajo oglasi. Zdaj bo to razširil še na devet evropskih držav – Dansko, Francijo, Italijo, Nemčijo, Norveško, Švedsko, Španijo, Švico in Veliko Britanijo. V ZDA pa bo, kot tudi drugod, podražil mesečno naročnino brez oglasov za 10,99 na 13,99 dolarjev. Toda v omenjenih državah, ki dobivajo paket z oglasi, bodo tudi tistega brez oglasov razbili na dva. Poglejmo podrobnosti.
Naročnina z oglasi bo v državah z evrom stala 5,99 evrov na mesec. Letne, za 12 mesecev vnaprej plačane naročnine brez možnosti odpovedi v tem času, pri »subvencioniranem« paketu ni. Dozdajšnji paket s sliko 4K HDR, zvokom Dolby Atmos in štirimi hkratnimi podatkovnimi tokovi se bo preimenoval v Premium in bo stal 11,99 evrov na mesec ali 119,90 evrov na leto pri plačilu vnaprej. Vmes bo novi paket Standard za 8,99 evrov na mesec ali 89,90 evrov na leto, ki bo nudil zgolj sliko v (polni) visoki razločljivosti, klasičen prostorski zvok 5.1 in možnost sočasnega gledanja na dveh napravah.
V Sloveniji in še kopici ostalih držav te delitve ne bo, ostaja ena sama možnost naročnine z vsem, kar Disney+ ponuja že od začetka in kar bo po novem ponekod prej omenjeni Premium. Toda s prvim novembrom (2023) za nove naročnike in šestim decembrom za obstoječe bo naročnina opazno dražja. Namesto 7,99 bo namreč treba plačevati 9,99 evrov na mesec, letna možnost se bo podražila z 79,90 na 99,90 evrov. Tisti, ki se bodo naročili pred novembrom ali se jim bo letna naročnina obnovila pred decembrom, bodo za eno leto še plačali staro ceno.
Če se je kdo nadejal, da bo preganjanje »zastonjkarjev« ostalo omejeno zgolj na Netflix, je bilo njegovo upanje zaman. Prvi mož korporacije Bob Iger je napovedal, da bo po »uspešnem« zgledu konkurenta tudi Disney začel s podobnimi praksami. »Aktivno iščemo načine, kako se lotiti tega področja, in najboljše možnosti, da bi lahko naročniki delili svoje račune z družinskimi člani in prijatelji. Poteze, ki bodo spodbudile dodatne prihodke, bomo uvedli prihodnje leto,« je še dejal Iger. Iz tega je mogoče sklepati, da bodo ponudili nekaj podobnega kot Netflix v določenih državah, kjer je mogoče doplačati za deljenje naročnine z enim ali dvema dodatnima uporabnikoma. V Sloveniji ta možnost ni na voljo, a je tudi naročnina že v osnovi precej nižja kot tam, kjer so ponudili tovrstno deljenje.
- PRVI VTIS Renault Master: Najbolj me je prepričal z električnim pogonom
- Asus je naredil prenosnik, ki ga Apple nikakor noče (#video)
- NEDELJSKI NASVET: Kaj gre lahko narobe, če preveč zaupamo zdravstvenim meritvam ur in zapestnic?
- Tesla Model Y je osvežena ravno dovolj, a mnogi upi so ostali neizpolnjeni
- Telekom ponuja nov paket za samostojni mobilni internet
Brez komentarjev