Če si lačen, si čist drugačen, zato zaženi bota in naroči nekaj za pod zob
Marjan Kodelja 21. septembra 2021 ob 06:35

Sodobna tehnologija omogoča marsikaj. Tudi preprosto naročanje in plačevanje hrane od kjerkoli, le da je potem treba to nekje prevzeti. Ali vam jo nekdo prinese. Ker se na množičnih prireditvah pojavlja težava vrste pred »kioski« za hrano in pijačo, bo prišel prav športno obarvani navidezni asistent (chatbot).

Še tako nevešči uporabniki novih tehnologij se naučijo klepetati. Zatorej, zakaj ne bi aplikacije za klepetanje uporabili še za kaj drugega, kot le za izmenjavo sporočil? Gre pa nekako takole. Kljub navdušenemu navijanju začne kruliti v želodcu. Obenem vas tam doli stisne, ko pomislite na vrsto za hrano in pijačo, ki nastane ob premorih. Da bi šli po hrano in pijačo med tekmo? Ni govora, gotovo bo ravno takrat dogajanje najbolj zanimivo (in presodno). Kaj zdaj? Na naslonu sedeža pred vami je koda QR, ki jo preberete s kamero pametnega telefona. Izberete eno od podprtih aplikacij za klepetanje in začnete pogovor z navideznim sogovornikom. Vpraša, kaj želite, vi odgovarjate. Oddate naročilo za hrano in pijačo in nato plačate s plačilno kartico, pri čemer vas v tem delu telefon odpelje na varno spletno povezavo. Ko je naročilo oddano, plačno in pripravljeno, dobite sporočilo s prevzemno številko. Počakate na odmor, skočite do oddajnega mesta in naročeno takoj prevzamete. Brez čakanja in skrbi, da boste zamudili začetek drugega polčasa. Če je nuja, lahko po hrano skočite kadarkoli, saj je prevzem hiter. Lakota potešena, žeja tudi in nič zamujeno.

Govorim o storitvi, ki so nam jo skupaj predstavili Mastercard ter športnimi klubi NK Maribor, NK Bravo in RK Celje. Virtualnega asistenta, ki bo uporabnikom v pomoč pri sledenju ključnim informacijam kluba, novicam, rezultatom, novostim v navijaški trgovini in celo nakupu vstopnic ter naročanju hrane in pijače s stadionskega sedeža kar mimo vrste. Gre za prvo tovrstno rešitev na svetu, ki jo odlikujejo edinstvene funkcionalnosti, kot so izbira klepetalne aplikacije ter možnost oddaje naročil in plačilo hrane ter pijače neposredno iz nje. Storitev je zaživela na derbiju NK Maribor in NK Mura, v nedeljo, 19. septembra.

Kot poudarja Aleš Petejan, Mastercard Slovenija:

Kot tehnološko podjetje z veliko strastjo do športa nenehno stremimo k ustvarjanju inovacij, ki nadgrajujejo uporabniško izkušnjo. V sodelovanju s klubi NK Maribor, NK Bravo in RK Celje smo se tako podali v razvoj chatbota, ki danes združuje dve pomembni strasti družbe Mastercard – željo po nenehnem tehnološkem napredku in gojenje strasti do športa ter povezovanje z lokalnimi klubi. Veseli nas, da lahko lokalnim skupnostim pomagamo do digitalizacije in navijačem ponudimo popolnoma novo tehnološko napredno storitev.

Navideznega asistenta slovenskih športnih klubov je razvilo podjetje 2Mobile in bo uporabnikom na voljo na treh različnih kanalih: Apple Business Chat (v bistvu iMessage), Facebook Messenger in Viber. Kot prvi na svetu dodatno spodbuja brezstično plačevanje in s tem zmanjšuje vrste za dosego prigrizkov med tekmami in nakup vstopnic, ob tem pa s personifikacijo športne klube spreminja v prijatelja, ki v pogovoru pomaga pri uresničevanju navijaških želja.

Naroči se na redna vsakotedenska e-poštna obvestila o novih prispevkih na naši strani.

Avtor Marjan Kodelja
mm
Marjan se s tehnološkim novinarstvom ukvarja od leta 1997 in v tem času je videl že mnogo stvari, ki se nikoli niso uveljavile ali pa so imele kratek čas trajanja. Začel je pri računalniški reviji Moj mikro in ter 2000 postal njen urednik. Veliko kasneje je bil urednik naprej tednika Stop in nato še tednika Vklop, trenutno pa kruh služi s pisanjem tehnoloških člankov.
Marjan Kodelja - prispevki
Brez komentarjev

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja