Call of Duty: Black Ops Cold War: S Sovjeti se ne pogovarjamo
Matjaž Ropret 29. novembra 2020 ob 16:42

Zakotna ulica v (vzhodnem) Berlinu, januar 1981. Operativci ameriške obveščevalne agencije dobijo namig, da je blizu Rus (Sovjet), ki bi lahko dal uporabno informacijo glede domnevnega terorista Arasha Kadivarja. Skozi na pogled zapuščeno poslopje se začne preboj do strehe in »prijaznega« pogovora z omenjenim Kasimom. Hladna vojna je še v polnem teku in obe strani iščeta vse mogoče načine, kako se infiltrirati k nasprotnikom ter jih premagati od znotraj. Najpomembnejši tovrsten sovjetski tajni agent naj bi bil Perzej (Perseus) in ameriški predsednik Reagan izda povelje za skrito operacijo, ki naj bi Perzeja eliminirala. Morda je bilo kaj od tega celo res, celotna zgodba pa se razpleta v šesti izdaji franšiže Call of Duty: Black Ops s podnaslovom Cold War (Hladna vojna).

Arash je vezni člen do Perzeja, ki ga neuspešno lovijo že več kot dve desetletji, vse od vietnamske vojne. Po zasledovanju Arasha na letališču v Turčiji, od koder naj bi tihotapil kdo ve kaj, se na skrivni lokaciji sestane ekipa agentov vseh glavnih tajnih služb (CIA, MI6, Mossad) in začne operacijo iskanja Perzeja. Igralec se vživi v vlogo protagonista, ki mu je ime zgolj Bell, kogar izgled pa je mogoče prilagoditi. Od tam naprej se gre Vietnam, pa znova v Berlin, v Moskvo, itd Povsod se v skladu z znano doktrino najprej strelja in šele potem sprašuje, igra pa dopušča tudi nekaj svobode pri določanju, kako bo potekala zgodba, saj nekatere odločitve lahko vplivajo na nadaljevanje, ne gre samo za golo streljanje in cilj »znebi se vseh, ki so ti na poti.«

V »kampanji« se igralec tudi ne prebija naprej sam, ampak je zraven agent Russel Adler, torej se lahko zanese na nekaj pomoči. Najpomembnejše pa se mi zdi, da so naloge raznolike. Niso samo strelski pohodi ali ostrostrelske vaje, lahko je še obstreljevanje s helikopterjem, upravljanje vozilca na daljinski pogon in še kaj. Dovolj pestro, da igralca vseskozi drži angažiranega. Poleg kampanje se lahko vključiš še v večigralski poligon ali preganjaš zombije, da si še malo podaljšaš kratkočasenje s to igro, ki je že tako ali tako ni mogoče končati ravno v enem večeru.

Pri samem igranju ni kakšnih posebnosti, ključne so tipke WASD ter hitra in odzivna miška. Kadar pa je na vrsti kakšna posebna kombinacija tipk, to igra prijazno pove, potem pa pač nekajkrat poskusiš. dokler ti ne uspe na pravi način in se sovražnikov ne znebiš. Vmesne sekvence so sicer hudo filmske, a kot običajno (najbolj je v tem pogledu v zadnjem času pretiravala igra F1 2020) predolge. Na srečo se jih da dokaj hitro prekiniti, sicer bi zares parale živce akcije lačnemu igralcu.

Pričakovano je Call of Duty: Black Ops Cold War na PC-ju zahtevna do strojne opreme. Za igranje v ločljivosti 1440p pri visokih detajlih je treba imeti kar spodobno grafično kartico. Če želiš pri tem in ob naprednem senčenju (ray tracing) še sto sličic na sekundo ali več, pa definitivno eno iz višjega cenovnega razreda. Toda igra se odkupi z atraktivno grafiko, dobrimi podrobnosti in res še najbolj navdušujejo različni odsevi, odbleski in podobno. Malo manj pa so mi všeč obrazi v vmesnih animacijah. Nova, sicer že 17. izdaja v seriji Call of Duty (kar bi lahko prevedli kot klic dolžnosti), je sicer na voljo še za Playstation in Xbox.

  • Kaj: Call of Duty: Black Ops Cold War, šesti del igranja skrivnih ameriških operacij
  • Kje: PC, Playstation ali Xbox
  • Ocena: 4 (ker je zgodba zanimiva, naloge raznolike in grafika dobra)
  • Priporočilo: Vsi ljubitelji franšize so jo verjetno že preigrali in najbrž niso bili razočarani, zanimiva pa je za vse, ki nočejo povsem klasičnega strelskega pohoda, ali pa bi radi dali svoji novi konzoli oz. namizniku nekaj zahtevnega za žvečenje
Naroči se na redna vsakotedenska e-poštna obvestila o novih prispevkih na naši strani.

Avtor Matjaž Ropret
mm
Matjaž že več kot desetletje in pol novinarsko pokriva tehnološki svet. Najprej na Radiu Slovenija, nato je na Delu od začetka leta 2009 do jeseni 2016 urejal redno tedensko prilogo Infoteh in pripadajočo rubriko na spletni strani. Zdaj je urednik Tehnozvezdja in hkrati glavni avtor na tej strani. Uporablja tiste naprave, ki se mu zdijo tehnološko dovolj napredne, uporabne in narejene z vsaj nekaj sloga, ne glede na znamko, operacijski sistem, platformo in ostale religiozne razloge.
Matjaž Ropret - prispevki
Brez komentarjev

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja