Skupina Emil Frey, eden vodilnih uvoznikov avtomobilov v Sloveniji, je napovedala vključitev nove znamke v njihovo že tako obširno ponudbo. Prodajati bo namreč začela vozila Leapmotor, ki »združujejo vrhunsko tehnologijo in sodobne oblikovne pristope, cenovno dostopnost in usmerjeno uporabniško izkušnjo.«
Emil Frey v Sloveniji zastopa večino znamk koncerna Stellantis (Abarth, Alfa Romeo, Citroen, DS, Fiat, Jeep in Peugeot) ter še Hondo, Mercedes-Benz, Mitsubishi in Smart. Dodajanje Leapmotor v portfelj ni presenečenje, kajti ta znamka v Evropi sodeluje s Stellantisom in pretežno dopolnjuje njegovo električno ponudbo v nižjih cenovnih razredih. Znamka je bila sicer ustanovljena l. 2015 v kitajskem mestu Hangčou in se osredotoča na električna vozila.
Generalni direktor skupine Emil Frey Slovenija Jožko Tomšič je ob tem v pripravljeni izjavi poudaril: »Leapmotor v naš portfelj prinaša novo energijo, saj nudi inovativna, tehnološko dovršena in uporabniško usmerjena električna vozila, dostopna širšemu krogu kupcev. Ključno konkurenčno prednost vidimo predvsem v poprodajni podpori, z našo razvejano in izkušeno servisno.«



Od leve proti desni: T03, C10 in B10.
V pahljači Leapmotor sta za zdaj dva modela, mali mestni avtomobil T03 (tega smo že zasledili v Italiji) in SUV segmenta C z imenom C10, kjer sta na izbiro dve pogonski možnosti. Prvi je nekakšen neposredni konkurent Dacii Spring (te sicer v Sloveniji ta čas ni v prodaji in je verjetno v prenovljeni izvedbi niti ne bo), dolg 3,62 m, z baterijo kapacitete 36 kWh (bruto 37,3 kWh) ter elektromotorjem moči 70 kW (95 KM). Stoji na 15-palčnih platiščih in je dokaj dobro in sodobno opremljen ter okreten in varčen. Nudil naj bi do 256 km dosega po kombiniranem ciklu WLTP in do 395 km v urbanem okolju.
Po drugi strani je C10 dolg 4,74 m in nudi 435 l prtljažnika. Mogoče ga bo dobiti v povsem električni izvedbi z baterijo kapacitete 70 kWh, kar naj bi zagotavljalo 424 km dosega po testiranju WLTP, ali v izvedbi s podaljševalnikom dosega, neke vrste priključnim hibridom, ki lahko povsem na elektriko prevozi do 145 km, skupaj z zalogo bencina pa 950 km. Baterija je tu velika 28,4 kWh in se za razliko od tiste pri povsem električni izvedbi polni zgolj enofazno (do 6,6 kW). Pri obeh je na voljo tudi hitro polnjenje z enosmernim tokom, z najvišjo močjo ali 84 ali 65 kW.
Prihaja še srednje velik SUV – B10 (dolžina 4,51 m). Ta na Kitajskem ponuja izbiro dveh baterij vrste LFP, manjše s 56 kWh in večje s 67 kWh kapacitete. Za T03 italijanska spletna stran Leapmotor navaja ceno (brez popustov) 18.900 evrov in za C10 37.400 evrov, B10 se bo verjetno umestil malo pod drugega. Slovenskih cen sicer v podjetju Emil Frey še niso razkrili.
Brez komentarjev