A1 je izboljšal in pocenil pakete, a bo vseeno dodatno zaslužil
Matjaž Ropret 1. decembra 2021 ob 11:32

Operater A1 Slovenija je po uvedbi novih mobilnih paketov sredi septembra zdaj napovedal podražitev večine starih, nekatere pa je s koncem novembra že ukinil.

Novi paketi MIO pri A1 vsebujejo bistveno več količin od starih, predvsem prenosa podatkov pred znižanjem hitrosti na 2/1 Mb/s, in so tudi cenejši od prejšnji A1 Go. Slednji bodo od januarja naprej še za en evro dražji, tako bo naročnina na najcenejšega stala 20 evrov, medtem ko se ponudba MIO začne pri 12 evrih, srednja možnost, verjetno najbolj primerna za precejšen delež naročnikov, pa velja 17 evrov na mesec. Za 23 evrov pa je v ponudbi že najvišji paket s kar 500 GB prenosa podatkov pri polni hitrosti.

Seznam paketov, ki bodo deležni podražitve za en evro je obsežen in si ga oglej na strani operaterja. Podobno število paketov je A1 s 23. novembrom tudi že ukinil, pri čemer so naročniki lahko izbrali drugega ali pa jim je enega od novih določil operater.

Za tri evre na mesec pa bodo dražji fiksni paketi. Ti so na seznamu zgolj trije – A1 Kombo S, A1 Kombo M in A1 Kombo L. Naročniki na te lahko tudi brezplačne preidejo na enega od paketov A1 net+tv, medtem ko menjava mobilnega paketa stane deset evrov. Taka taktika operaterja, da sicer pripravi novo, bolj atraktivno ponudbo, a hkrati na hitro zasluži z zaračunavanjem menjave pri vseh obstoječih naročnikih, ki druge možnosti (razen odhoda drugam) niti nimajo, se mi ne zdi najbolj prijazna.

Naroči se na redna vsakotedenska e-poštna obvestila o novih prispevkih na naši strani.

Pri slovenskih operaterjih sta se uveljavili dve praksi z naročniškimi paketi. Nekateri ponudbo spreminjajo na približno dve leti ali še pogosteje in se jim v sistemu kopičijo različni naročniški paketi, vmes poberejo kakšen lep znesek z menjavami, drugi so v zadnjem času prešli na stalen nabor treh do štirih možnosti, ki jih zgolj prilagodijo, kadar se pojavi potreba za to. V drugem primeru se tako tudi obstoječim naročnikom samodejno spremenijo vključene količine in cene (seveda lahko tudi na slabše).

Avtor Matjaž Ropret
mm
Matjaž že več kot desetletje in pol novinarsko pokriva tehnološki svet. Najprej na Radiu Slovenija, nato je na Delu od začetka leta 2009 do jeseni 2016 urejal redno tedensko prilogo Infoteh in pripadajočo rubriko na spletni strani. Zdaj je urednik Tehnozvezdja in hkrati glavni avtor na tej strani. Uporablja tiste naprave, ki se mu zdijo tehnološko dovolj napredne, uporabne in narejene z vsaj nekaj sloga, ne glede na znamko, operacijski sistem, platformo in ostale religiozne razloge.
Matjaž Ropret - prispevki
8 komentarjev
  • Rad bi, da v podobnih člankih kdaj opišete še delovanje ponujenih storitev. A1 v škofjeloškem hribovju ne deluje tako kot v Ljubljani, slika na tv zmrzuje, zvok prekinja, cena, ki jo plačujemo za to, pa je enaka tisti, ki jo plačujejo v Ljubljani. Ko se človek pritoži in pokaže problem in ga tudi dokaže, potem se nehajo odzivati na e pošto, na telefonu prelagajo tvoj primer na višjo inštanco, menjavo ponudnika pa seveda pogojujejo s plačilom penalov zaradi sklenjenega natočniškega paketa. Skratka previdno!

    • To je v praksi težko ali nemogoče. Kako naj vemo, ali posamezna storitev na določenem zemlepisnem področju deluje dobro ali ne. Vedno smo govorili, da je pač treba izbrati operaterja, ki tam, kjer se največ gibljete, ponuja najboljši signal.

  • Gospod Ropret,
    Priključeni smo na OŠO Gorenja vas Poljane. Kako pa naj bi po vašem deloval paket Net + Tv kombo L na optiki?
    In kako naj potrošnik pravzaprav izbere operaterja?
    Sam sem sledil reklamnim akcijam in se vezal za 2 leti.
    Sicer lahko vse zgoraj napisano tudi prezrem, bolj je zanimiva praksa korporativnega komuniciranja pri A1.
    Pričakoval bi, da bi vsaj poskusili kaj rešiti, nikakor pa ne pričakujem popolne ignorance.

    • A1 se 10 let ni spremenil, vedno ena in ista težava. Težavam ni videti konca, ne razumem ljudi zakaj še vedno hodijo na A1 in sklepajo naročniško razmerje ‍♂️

    • Res težko karkoli komentiram, ker ne poznam podrobnosti ne omrežja ne obnašanja operaterja v vsakem specifičnem primeru. Eno od pravil, ki jih imam glede izbiranja operaterjev je ravno to, da ne sklepam nikakršnih vezav, in že leta pišem, da so v pretežni meri škodljive in predolge. Brez vezave je veliko lažje zamenjati in tudi operaterji bi se z manjšim deležem vezanih naročnikov morali malo bolj potruditi, da bi jih zadržali.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja