A1 bo podražil mobilno telefonijo za en evro, razen za uporabnike e-računa
Matjaž Ropret 1. avgusta 2018 ob 13:26

Med tipkanjem drugega članka me je zmotilo sporočilo operaterja A1, da od prvega septembra naprej dobim en evro popusta na mesečno naročnino, ker sem »zvest uporabnik e-računa.« Skoraj bi se že razveselil, pa sem sms le prebral do konca in izvedel, da bo cena v bistvu ostala enaka, ker hkrati začne veljati podražitev v enakem znesku. Dobra taktika, A1, dobra.

Vsak ponudnik, ki mora sporočiti zvišanje cen, to poskuša storiti kar najmanj opazno, mogoče celo zavito v nekaj na videz popolnoma drugega. In tako je A1 tokrat začel z »novo ugodnostjo« za naročnike. Ampak vseeno je mogoče bolje, če gremo od zadaj in najprej pogledamo bistvo spremembe.

Od septembra naprej bodo bolj ali manj vsi paketi mobilne telefonije pri A1 dražji za en evro. Operater je bil sicer tako prijazen, da je objavil celoten seznam paketov ter njihovo obstoječo in novo ceno. Še kdo drug bi se lahko kaj naučil ob taki transparentnosti. Posledica pa je, da se drugi operater s cenami znova bliža prvemu, ki je malo nazaj mesečne naročnine zvišal celo za dva evra. In tako dal konkurenci nekaj manevrskega prostora za njihove podražitve. Jasno, kdor se s spremembo ne strinja, lahko odide brez dodanih stroškov, mora pa poravnati obveznosti iz vezave ali vrniti telefon in plačati uporabnino za čas, ko ga je imel, operater pa mu vrne kupnino.

In potem pride drugi, z operaterjevega vidika pa začetni del. Kdor bo s prvim septembrom imel vključen eRačun, bo upravičen do enega evra popusta. Prvič se bo to poznalo na oktobrskem računu, saj operater obračunava za nazaj. Uporaba eRačuna pa pomeni, da naročnik ne dobiva računov v papirnati obliki, ampak v elektronski obliki. Lahko po e-pošti ali neposredno v e-banko, kar je najbrž najbolj elegantna možnost. Sam jo uporabljam že leta in se vedno znova sprašujem, zakaj nekateri ponudniki tega še vedno ne ponujajo (ali pa mi vsaj niso povedali, da ponujajo).

Skratka – cene mobilne telefonije, vsaj naročniške, gredo v splošnem navzgor. Obenem pa operaterji iščejo vedno nove inovacije pri promocijah, da vse ne izpade tako neatraktivno.

Naroči se na redna vsakotedenska e-poštna obvestila o novih prispevkih na naši strani.

 

Avtor Matjaž Ropret
mm
Matjaž že več kot desetletje in pol novinarsko pokriva tehnološki svet. Najprej na Radiu Slovenija, nato je na Delu od začetka leta 2009 do jeseni 2016 urejal redno tedensko prilogo Infoteh in pripadajočo rubriko na spletni strani. Zdaj je urednik Tehnozvezdja in hkrati glavni avtor na tej strani. Uporablja tiste naprave, ki se mu zdijo tehnološko dovolj napredne, uporabne in narejene z vsaj nekaj sloga, ne glede na znamko, operacijski sistem, platformo in ostale religiozne razloge.
Matjaž Ropret - prispevki
3 komentarji
  • “Jasno, kdor se s spremembo ne strinja, lahko odide brez dodanih stroškov, mora pa poravnati obveznosti iz vezave ali vrniti telefon in plačati uporabnino za čas, ko ga je imel, operater pa mu vrne kupnino.” – Kako je torej s tem v praksi?
    Na paketu imam še 5 neporavnanih obrokov za telefon v vrednosti približno 60€, če se odločim, poravnam teh 60€ in lahko prekinem paket brez, da hkrati plačam še 5 obrokov za naročnino?

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja