Za boljši pregled nad člani društva in njihovo vestnostjo plačevanja
Tehnozvezdje 31. oktobra 2017 ob 06:28

Društva so v Sloveniji izjemno priljubljena, dva ljubitelja nečesa ga že ustanovita. V osnovi so nepridobitna, ampak vseeno nekatera za svoje delovanje pobirajo članarino, ker drugače pač ne morejo ponujati česa vrednega svojim članom. Vendar se lahko zatakne pri dejanskem plačevanju, saj ljudje pri tem niso prav vestni. Še posebej, če ne gre za nujne zadeve in članarine to nekako niso. Zato lahko pomaga Telekomova storitev Članstvo, ki poleg direktne bremenitve prek Monete prinaša še nekaj drugih potencialno koristnih možnosti za glavne glave v društvih.

Storitev je plačljiva, ponuja pa dva meseca zastonjskega obdobja. Mesečna naročnina znaša 12,20 evrov, kar je podatek, ki so ga v Telekomu Slovenije skrili na konec enega od cenikov in ga je kar malo težko najti. Zadeva je na voljo v obliki androidne aplikacije in spletnega vmesnika. Osnovni poslanstvi pa sta upravljanje s člani društva in možnost direktne bremenitve članarine prek Monete. Z drugimi besedami -uporabnik te storitve (predsednik, tajnik ali blagajnik društva) lahko članom nastavi t. i. trajnik za plačevanje mesečnega ali letnega zneska za delovanje društva. Še prej pa v aplikacijo doda svoje člane. To stori tako, da vnese ime in posameznikovo številko v bazo, potem pa član(ica) dobi sms s kodo, ki jo mora zaupati temu, ki ustvarja seznam. Predstavljam si, da je to najlažje početi na kakšnem srečanju, sicer je precej dela s pošiljanjem kod sem ter tja.

Za člane, ki so se potrdili na ta način (oz. so potrdili svojo številko kot pravo), je potem mogoče nastaviti »trajnik« za plačevanje članarine z Moneto. Plačnik spet dobi sms in z odgovorom nanj potrdi začetek periodičnega trganja zneska za članarino. V Telekomu pravijo, da to poenostavi zadevo tako društvu kot njegovim članom. Obstajajo že nekatere druge storitve, ki ponujajo podobne zmožnosti, denimo Paywiser, vendar so te vezane na kreditne kartice ali kakšno drugo plačilno sredstvo, ki ga nekateri ne premorejo. Moneta je še vedno dostopna precejšnjemu delu slovenskih uporabnikov mobilne telefonije. Res pa je, da je zanjo tudi treba plačevati mesečno naročnino. Ta sicer ni visoka, a nekoč je bila uporaba tega načina mobilnega plačevanja zastonj.

S storitvijo Članstvo imajo tako v društvu lahko boljši pregled nad članarinami. Pa tudi nas samimi podporniki in nad tem, kaj so v zadnjem času kupili ali prodali. Vsa ta evidenca je lahko aplikaciji. Vsaka združba posebej pa mora presoditi, ali jim to pride prav ali so morda staromodnejši načini evidenc še vedno dovolj učinkoviti.

 

Naroči se na redna vsakotedenska e-poštna obvestila o novih prispevkih na naši strani.


Avtor Tehnozvezdje
mm
Prispevek smo pripravili v sodelovanju z enim od oglaševalcev na Tehnozvezdju ali podpornikom našega portala. Z njim smo se zgolj uskladili za okvirno temo, sama vsebina pa je v celoti plod naše presoje in uredniške neodvisnosti.
Tehnozvezdje - prispevki
Brez komentarjev

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja