Telekom ne draži, ker mora, temveč ker lahko!
Marjan Kodelja 4. avgusta 2016 ob 10:55

Že nekaj časa Telekom Slovenije dvakrat letno spremeni ponudbo, bodisi z neposrednim višanjem cen ali pa z ukinitvijo starih paketov ter posledičnim prenosom uporabnikov na nove, največkrat dražje pakete. Tega ne počnejo, ker bi morali, zaradi inflacije ali višanja stroškov, temveč elegantno zato, ker lahko. Nikakršnih posledic ni. Uporabniki se hočeš nočeš sprijaznijo in tiho požrejo vse, kar naredijo.

Na prvi pogled ne gre za drastično podražitev. Skoraj za evro se bo povišala cena podrejenega naročniškega razmerja »druga številka«, za pol drugi evro pa cene nekaterih starejših fiksnih ali »združenih« paketov. Letno bomo tako operaterju v prvem primeru plačali skoraj dvanajst, v drugem pa osemnajst evrov več. Tisto, kar nas moti pa je, da draži, ničesar pa ne doda. Predvsem ne v starejše pakete. A ne bi bilo prijazneje, da bi na primer dvignili ceno in hkrati zapisali, da bodo ti uporabniki dobili dodaten gigabajt mobilnega podatkovnega prometa. Operaterja to ne bi nič stalo! Ampak, zakaj bi to storil, če mu ni treba.

Tudi drugo po svetu ugotavljajo, da so naročniki na komunikacijske storitve v vse bolj podrejenem položaji. Manj je prehodov med operaterji, delno tudi zaradi vezav, ki to uspešno preprečujejo in stroškov prehoda na drug paket. In ravno te so težava. Omejil se bom zgolj na svoj primer, mobilni paket z dodano drugo številko in dvoletno vezavo, ki se izteče konec letošnjega leta. Tedaj sem se zavezal, da bo dve leti ostal pri operaterju, za nagrado pa mi je že drugič zvišal ceno, paket pa tudi ni več v ponudbi!

Sorodno

Avtor Marjan Kodelja
mm
Marjan se s tehnološkim novinarstvom ukvarja od leta 1997 in v tem času je videl že mnogo stvari, ki se nikoli niso uveljavile ali pa so imele kratek čas trajanja. Začel je pri računalniški reviji Moj mikro in ter 2000 postal njen urednik. Veliko kasneje je bil urednik naprej tednika Stop in nato še tednika Vklop, trenutno pa kruh služi s pisanjem tehnoloških člankov za edicije skupine Media24.
Marjan Kodelja - prispevki
Brez komentarjev

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja