Saj bi skočil, pa nimam v kaj!
Marjan Kodelja 26. avgusta 2016 ob 11:59

Je že res, da imam rad vse, kar mi izboljša udobje bivanja, vendar mi zlat golob izven dosega rok popolnoma nič ne koristi. Hopin Taxi sodi med takšne!

Namenoma nisem pisal o novem ljubljanskem taksi podjetju do danes, kar sem storitev želel preizkusiti. Pa ne tako, kot nekateri kolegi, ki so neskončno dolgo čakali, da se je pojavil eden od voznikov, ki so sem ter tja na voljo ali pa so se dogovorili s podjetjem, da jim je vozilo od dogovorjeni uri poslalo. Ni mi treba sesti v taksi, da bi vedel naslednje. Aplikacija je prijazna, preprosta in dobro deluje! Saj ne gre za na novo razvito stvar niti storitev. Slovaško podjetje namreč uspešno deluje tako v Bratislavi kot v Pragi. Prav tako mi je jasno, da je je storitev dobra in zaželena. Razen ene majhne podrobnosti. Če ni dovolj voznikov, ako ti ne pridejo po stranko v razumljivem času in ob katerikoli uri, potem je vse skupaj neuporabno!

Kaj za vraga so mislili?

Nekaj mora biti hudo narobe, jasno je, da obstoječi taksi prevozniki mečejo polena pod noge vsakemu novemu tekmecu, da od maja niso uspeli pritegniti omembe vrednega števila voznikov. Sama aplikacija ni dovoljšen magnet, konce koncev jo ima tudi Metro. Nič ne de, če je treba vnesti več podatkov med registracijo, uporabnost je podobna. Torej, če so se resno namenili vstopiti na trg taksi prevozov v Ljubljani, potem so se tega podviga lotili diletantsko. In niti malo jim ne bo pomagalo, da rotijo javnost, naj jim pomaga, naj na dolgo in široko pišemo, da tradicionalni prevozniki grozijo voznikom, naj se ne odločijo za Hopin ali pa….Preprosto bi kupili enega izmed njih in začeli tako kot se »zagre«. Z dovolj vozniki in tozadevno uporabno storitvijo. In če sem iskren, močno dvomim, da se bo v jesenskih mesecih stanje izboljšalo. Zakaj pa bi se? Uporabniki so navajeni poklicati taksista po telefonu in »dol jim visi« za neko slovaško aplikacijo. Kar pa se mene tiče, verjetno pa še kdo deli mnenje, sem se naveličal obvestila, da trenutno noben voznik ni na voljo!

A vseeno na kratko, ako že hočete vedeti.

Osnovna dejavnost aplikacije je naročanje prevozov, brez klicanja centrale ali dotičnega taksista, pri tem pa imamo več možnosti. Najprej vidimo oziroma nam sistem pošlje najbližje vozilo, če to izpolnjuje cenovne, kakovostne ali kakšne druge bolj specifične želje. Če pa želimo, lahko stopimo v stik s točno določenim voznikom. Oba poznata natančen položaj drug drugega, zato zapletov z iskanjem ni! Uporabnik lahko voznika oceni in sistem mu tistih, ki jih ne mara, ne pošilja več. Če je le mogoče, mu napoti njemu najljubše voznike. Znotraj aplikacije pa je mogoča tudi komunikacija med uporabnikom in voznikom glede natančnejšega dogovarjanja o času in mestu srečanja.

Sicer pa se v sistem lahko vključijo le prevozniki, ki imajo licenco za voznika taksija. Vendar je težko »zamajati« obstoječi sistem, zato je v Ljubljani trenutno v njem manj voznikov. Na vso moč se trudijo, da bi jih prepričali tudi s promocijami, kot je omejen čas, ko jih za uporabo sistema ne bo treba plačevati. Kasneje pa jim bodo morali od vsake vožnje odšteti sedem odstotkov. Plačevanje je možno na več načinov, z gotovino ali kuponom, po želji pa lahko v aplikacijo registrirate tudi svojo kreditno kartico.

Ampak kot sem dejal. Brez zveze, dokler ne bo na zemljevidu vedno vidnih vsaj sto voznikov, toliko časa se mi bo zdelo jamranje Hopin Taxia »kalimerovsko«.

Sorodno

Avtor Marjan Kodelja
mm
Marjan se s tehnološkim novinarstvom ukvarja od leta 1997 in v tem času je videl že mnogo stvari, ki se nikoli niso uveljavile ali pa so imele kratek čas trajanja. Začel je pri računalniški reviji Moj mikro in ter 2000 postal njen urednik. Veliko kasneje je bil urednik naprej tednika Stop in nato še tednika Vklop, trenutno pa kruh služi s pisanjem tehnoloških člankov za edicije skupine Media24.
Marjan Kodelja - prispevki
2 komentarja
    • Najprej se opravičujem, ker tako dolgo nisem odgovoril na zastavljeno vprašane. Kot »obstoječ sistem« sem imel v mislih klicanje taksi dispečerske službe ali dotičnega taksista prek telefona oziroma mahanje taksistom na cesti. Torej ne naročanje prevoza prek aplikacije.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja