Hofer Telekom je rahlo razburkal sceno
Matjaž Ropret 4. julija 2017 ob 09:16

V navideznem mobilnem operaterju HoT so se pohvalili, da so v začetku meseca presegli mejnik 10 tisoč uporabnikov. Menda pa so tudi ponudnik z drugim največjim deležem prenesenih številk, za Telemachom in pred vsemi ostalimi. Številka in dogajanje v zadnjih veh mesecih dokazuje dvoje – da je slovenski trg, čeprav je operaterjev »preveč«, še rabil nekaj konkurenčne spodbude, in da je mogoče na njem kaj doseči, če veš, kaj počneš.

Naveza Ventocom – Hofer, ki skrbi za ponudbo HoT in jo prodaja, je z deset tisoč kupci kartic SIM presegla Spar, Me2 in Petrolov Hip mobil, ki so vzniknili pred njo. Ne samo vsakega od njih posebej, ampak vsi ti v seštevku nimajo toliko uporabnikov. Glede na to, kako se zadeve lotevajo, jih tudi nikoli ne bodo imeli.

Še posebej za trgovsko verigo, ki ima kartico zvestobe in zelo veliko da nanjo, je povsem nerazumljivo, da je ne povezuje z mobilno telefonijo. V Sparu tudi nikoli niso znali profilirati svoje ponudbe, razen tega, da je cenejša od ustaljenih igralcev. Ampak to ni dovolj, saj sta poceni tudi Bob in Izimobil, ki poleg tega še vesta, kje so njune tržne niše in priložnosti. Me2 je s svojo ponudbo nekonkurenčen, je niti ne poskuša izboljšati, kaj šele oglaševati. Kaj točno v tem poslu počne Petrol, ki sicer ima potencial kot trgovec, h kateremu bolj ali manj vsak (odrasel) Slovenec pride vsaj enkrat na mesec, pa verjetno ni jasno nikomur.

HoT zaenkrat prepričuje s kombinacijo ugodnih cen, precejšnjih količin prenosa podatkov in digitalnosti. Njegova spletna storitev in aplikacija za polnjenje računa in urejanja tarif sta v Sloveniji trenutno boljši od vseh ostalih operaterskih rešitev, uporablja pa ju tri četrtine vseh Hoferjevih »naročnikov«. Seveda bo čas za prave ocene šele jeseni ali ob koncu leta, ko bo pomp nekoliko izzvenel in ko bo prišleki k novemu ponudniku ocenili, ali jim ta dejansko ustreza ali ne. Tudi sam operater še mora odpraviti nekatere začetne pomanjkljivosti in nevšečnosti.

Mogoče so celo v Ventocomu vsaj malce narobe ocenili, koga bodo nagovorili. Neuraden podatek pravi, da precejšen del uporabnikov – velika večina jih izbere srednjo tarifo z 20 GB prenosa podatkov za deset evrov na mesec – vključi tudi višjo hitrost v omrežju LTE. Kar pomeni, da operater za zdaj ni pridobival samo tistih, ki iščejo najugodnejše ponudbe v mobilni telefoniji, ampak vsaj še tehnološke navdušence, ki jim je blizu obljuba o sorazmerno veliko gigabajtih za malo denarja.

Poteze ostalih operaterjev, ki so vsi po vrsti dodajali količine v svoje pakete, nekateri tudi cenili, prav tako kažejo, da novinca ne jemljejo zlahka in se ga vsaj malo bojijo. Kar je dobrodošla sprememba, saj doslej navidezni operaterji v Sloveniji večinoma niso dosegli kakšnega resnejšega preboja. A primeri iz tujine dokazujejo, da zanje so priložnosti, če jih le znajo najti in nagovoriti prave ciljne skupine.

 

Naroči se na redna vsakotedenska e-poštna obvestila o novih prispevkih na naši strani.


Avtor Matjaž Ropret
mm
Matjaž že več kot desetletje novinarsko pokriva tehnološki svet. Najprej na Radiu Slovenija, nato je na Delu od leta 2009 do letošnje jeseni urejal redno tedensko prilogo Infoteh in pripadajočo rubriko na spletni strani. Zdaj je urednik Tehnozvezdja in hkrati glavni avtor na tej strani. Uporablja tiste naprave, ki se mu zdijo tehnološko dovolj napredne, uporabne in narejene z vsaj nekaj sloga, ne glede na znamko, operacijski sistem, platformo in ostale religiozne razloge.
Matjaž Ropret - prispevki
Brez komentarjev

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja