Matjaž Ropret 8. marca 2016 ob 06:00

 

Na največjem natečaju novinarske fotografije World Press Photo so razglasili letošnje zmagovalce. Samo nekaj tednov prej so v prestižni športni reviji Sports Illustrated odpustili vse hišne fotografe. Kaj obe novici povesta o razmerah v novinarski fotografiji?

V prvi epizodi sva se najprej dotaknila nove vojne megapik, saj je Canon predstavil nov fotoaparat s 50 megapikami (5ds) in prikazal prototip tipala s kar 120 megapikami. Nato smo se s fotoreporterjem Dela Urošem Hočevarjem spraševali, ali so megapike res tako bistvene ali so fotografske veščine še vedno pomembnejše od velikosti tipala in fotografske opreme.

Z Urošem, ki je napisal knjigo o estetiki novinarske fotografije, se nismo pogovarjali samo o opremi, ampak je pokomentiral tudi odpuščanje novinarskih fotografov in delovne razmere, v katerih je vse teže pripraviti zahtevne fotografske zgodbe. Za domačo nalogo pa smo poslušalce povabili, naj svoje evre raje namenijo nakupu fotografske monografije ali ogledu dobre razstave (izbrali smo dve), ki jih tudi v Ljubljani ne manjka.

Sorodno

Avtor Matjaž Ropret
mm
Matjaž že več kot desetletje novinarsko pokriva tehnološki svet. Najprej na Radiu Slovenija, nato je na Delu od leta 2009 do letošnje jeseni urejal redno tedensko prilogo Infoteh in pripadajočo rubriko na spletni strani. Zdaj je urednik Tehnozvezdja in hkrati glavni avtor na tej strani. Uporablja tiste naprave, ki se mu zdijo tehnološko dovolj napredne, uporabne in narejene z vsaj nekaj sloga, ne glede na znamko, operacijski sistem, platformo in ostale religiozne razloge.
Matjaž Ropret - prispevki
Brez komentarjev

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja